href="http://linux-web.ir" title="خرید هاست لینوکس" target="_blank">خرید هاست لینوکس!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> اردیبهشت92 - علی بامری
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرازی از وصیتنامه شهید سیدمهدى رضوى

بسم رب الشهداءوالصدیقین

امامى که ما داریم، روش عمل کردن به قرآن را به ما آموخت.

فرازی از وصیت‌نامه شهید سیدمهدى رضوى



      

طی الارض

بسم رب الشهداءوالصدیقین

طی الارض

در روایات فراوانی مربوط به حضرت مهدی علیه السلام، از چگونگی طی مسافت آن حضرت و یارانش به عنوان «طی الارض» تعبیر شده است. اگرچه کیفیت طی الارض به روشنی معلوم نیست و اختلافات فراونی در آن وجود دارد؛ ولی می توان از آن به عنوان یک جابه جایی بسیار سریع برای انسان نام برد. امام رضاعلیه السلام در روایتی پس از معرفی حضرت مهدی علیه السلام می فرماید: «هُوَ الذی تُطْوی لَهُ الاَرضُ».امام صادق علیه السلام درباره طی الارض یاران حضرت مهدی علیه السلام فرمود: «... فَیَصیرُ اِلیهِ شیعَتُهُ مِنْ اَطْرافِ الاَرْضِ تُطْوی لَهُمُ الاَرْضُ حَتَّی یُبایِعُوهُ...» البته در برخی از حکایت های مربوط به اولیاءاللّه نیز از طی الارض آنها فراوان سخن به میان آمده است.



      

فرازی از وصیتنامه شهید سیدعلى سعیدنیا

بسم رب الشهداءوالصدیقین

از خانواده ‏ام مى‏خواهم قرآن را به فرزندانم بیاموزند.

فرازی از وصیت‌نامه شهید سیدعلى سعیدنیا



      

سلام و لعن در زیارتنامه ها

بسم رب الشهدا

سلام و لعن در زیارتنامه ها
وهّابى ها معتقدند سلام و یا نفرین بر مردگان شرک است ! شنیدم که امام جماعت مسجدالنّبى گفته است : افتخار مى کنم که چهل سال است به پیامبر، سلام نکرده ام !
خوب ، اگر سلام به انبیا شرک است ، پس نعوذ باللّه خدا هم مشرک است ، چون خود خداوند به پیامبرانش سلام مى کند؛ (سلام على نوح )
، (سلام على ابراهیم )، (سلام على موسى و هارون )، (سلام على ال یاسین )، (سلام على المرسلین ).
در قرآن ، هم سلام داریم و هم لعن ؛ در آیات متعدّد خداوند ظالمان را لعن کرده است و ما نیز در زیارتى همچون زیارت عاشورا، کسانى را که در حقّ اهل بیت پیامبر ظلم کرده اند، لعن مى کنیم . (لعنهم اللّه )
، (قاتلهم اللّه )



      
<      1   2